Astrologija - jezik zvijezda

Astrologija je do pred nekoliko godina za mene bila daleka i nepoznata 'zemlja', o kojoj sam samo ponesto čuo i znao. Onako malo o svakom znaku općenito. Danas znam da je to bila 1/10 vrha sante leda :-). Privlačila me ideja da bih mogao saznati nešto o svojoj sudbini, možda dobiti neke odgovore koji bi mi objasnili nešto o mom životu. Istovremeno me plašila pomisao da zavirim u ono što me čeka, jer strah je taj koji vlada neznanjem i neizvjesnošću.

 Danas kada se bavim i proučavam astrologiju, znam da sam samo zagrebao malo površinu nečeg velikog, nečeg sto mislim da nam je dato sa drugih svjetova.

Ipak astrologija je alat da na jednostavniji način upoznajemo sebe, ona je putokaz za putovanje naše duše. Baš kao što je naš život i naša duša puna mogućnosti, složena i puna potencijala, tako i astrologija kao slika i odraz života  i duše, pruža bogatstvo znanja, spoznaja i otkriva koje nam se sve prilike pružaju na putu naše duše.

Pođimo na ovo uzbudljivo i beskrajno putovanje i istražimo zajedno sve ljepote jezika zvijezda, zvijezda koje su u nama i čiji smo i mi dio.

Primjedbe

  1. Divna mi je astrologija, baš lijepo napisano...onako kako astrologija to i zaslužuje. ☺

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar