Ključne riječi i astrologija

Ključne riječi na internetu za mene su bile na neki način misterij, jer iako sam znao čemu služe (u pretraživanju) nisam ih imao potrebu nešto često ih koristiti i nisu me posebno oduševljavale.
Tada je došla astrologija i ona ima također  ključne riječi (ko u priči). U to vrijeme ključne riječi u atrologiji izazivale su mi još više zbunjenosti. Pitao sam se: "Pa kaj ću sve ovo morat znati? Tko će sve to popamtiti, ma neee. Dosta mi je bubanja." Astrologija mi je gušt i nisam si to htio ubijati, pa sam to ostavio po strani nek tak bude, dok ne dođe vrijeme.
Tako je i bilo sve do jednog dana kad sam radio horoskop, a u njemu sve neki različiti odnosi, a govore iste ili slične stvari. Ima tako horoskopa, koji na različite strane govore, potcrtavaju, a nekad kažem i da vrište ne bi li onaj čiji je horoskop krenuo nekim putem, ali često je to uzalud, sve dok život ne donese svoje lekcije.
U tom horoskopu mislim da je ključna riječ bila osjećaj slobode. Ne sloboda, nego osjećaj slobode. Što znači da je osoba trebala mijenjati svoj doživljaj životnih situacija, a ne okolnosti za koje je mislila da joj ugrožavaju osjećaj slobode (a ne slobodu kao takvu).
Analizirajući tako horoskop te poruke su iskakale na sve strane i tada mi se upalila lampica, ahaa, to je ključna riječ.  Shvatio sam da je važna priča, a to je nešto što oduvijek volim. Ako znaš priču imaš i ključne rijeci. Ključne riječi mogu pomoći i u stvaranju neke druge priče, tako sto ćemo ključne riječi staviti u neke odnose, inače je to hrpa riječi složene bez nekog smisla.

Tako su mi se, stvari posložile i sada potpuno drugačije razumijem ključne riječi u astrologiji i one bi nam trebale potaknuti i neke nove asocijacije o nekom predmetu, pogotovo kada gledamo horoskop. Astrologija je u svojoj osnovi uvijek svestrana, pa nam ključne riječi mogu pomoći i u razvijanju naše mašte. A to nam osim u kreativnosti pomaže da u životu gledamo na neke drugačije i neobične načine, kako bi došli do nekog novog riješenja .
Dozvolite si da budete maštoviti, kreativni i uzmite primjerice Sunce ili Mjesec - nešto što sto vam je dobro poznato. Ispišite dvije tri, do pet riječi kojima bi istaknuli ono po čemu se ističu Sunce ili Mjesec. Od tih riječi sastavite priču i pri tome si dajte punu slobodu, nema ograničenja, nema glupo/pametno, ništa nije bitno, samo vi na krilima mašte.
Vidjet ćete kako je to dobar osjecaj.  I tako to možete primjeniti na sve situacije, imate li problem, trebate li inspiraciju ili se želite zabaviti i razvijati svoju kreativnost. Što više se igrate (nikako vježbati - to nije ključna riječ u ovom slučaju), to ćete više razvijati svoju maštu, razigranost i sve više novih ideja će, dolaziti u vaš zivot.
Ovo je u stvari kao kad učimo strani jezik, pa koliki nam je rječnik toliko možemo pričati.
Astrologija je s jedne strane takoder jezik - jezik zvijezda pretočen u simbole,  a svaki simbol je jedna priča. Što više priča možemo ispričati po nekom simbolu i muedusobno povezivati ih u veće priče to bolje razumijemo astrologiju, sebe i druge.

I zato do neke nove priče budite kreativni, igrajte se i uživajte (bez obzira na sve) u čaroliji stvaranja priča.

Primjedbe

Objavi komentar