Matematika i razine svijesti

Matematika od  grčke. . Ne, ne danas neću objašnjavati grčko porijeklo riječi matematike, ali ću preko matematike objasniti slikovito razine svijesti i astrologiju, onako kako ja to shvaćam, a vjerujem da će i vama to "sijesti".

Dakle, već dugo mi se ta ideja vrti po glavi i mislm da to dobro ocrtava stanje stvari .
Za mene razina svijesti je širina unutarnjeg pogleda na sebe, život i svijet. To je slično širini horizonta u svakodnevnom životu. Primjerice, ako smo na livadi vidimo dokle nam pogled seže, ako smo u parkiću okruženi zgradama vidimo samo malo, onoliko koliko nam zgrade dozvoljavaju.
I koliko nam je širok pogled toliko mogućnosti vidimo u svom životu. Ako ne vidimo izlaz ili rješenje i osjećamo se loše,  tada smo u onom parkiću i trebali bi naći način da izađemo iz tog parkića.

Tako je i u matematici, s tim da ona uvijek ima elegantna rješenja.
Dok sam bio mali rekli su mi jednom prilikom da ne mogu oduzeti veći broj od manjeg. Onda sam u školi saznao da je to skup prirodnih brojeva nazvali su ga N, a rješenje ovog problema je da smo uveli negativne brojeve i taj skup nazvali smo Z.
I tako kako je vrijeme prolazilo učili smo razlomke (oko kojih sam se dobrano namučio i pitao se zašto to ne mogu normalno zbrojiti ) i opet proširili skup na R -racionalni brojevi, zatim smo vadili  korijene, ali to nije moguće u R, pa smo uveli skup iracionalnih brojeva I.
I tada već u srednjoj smo došli do problema korijena iz negativnog broja. I tada sam se pitao: "Baš me zanima kak će sad to riješiti." Kao što rekoh matematika uvijek ima  elegantna rješenja, u ovom slučaju je to imaginarna jedinica i=-1 (ko da je, sve drugo realno, al o tom potom ).  I to je to?  rekoh sebi. Ma daa?? Sam tak, kažeš neka i bude -1 i evo rješili smo problem i ušli u skup kompleksnih brojeva (naravno postoji i matematičko obrazloženje).

Ima dalje? Ima, al još ne znamo.
U svakom slučaju, princip je taj da se rješenje problema na jednoj razini uvijek nalazi na razini iznad .
Slikovito, ako smo na 2. katu rješenje je na 3. katu.

I dobro Daniel, kakve sad veze ima astrologija s tim? Itekakve, astrologija nam poput matematike pomaže da umjesto skupova, proširimo vidike i budemo sposobni imati mnogostruka rješenja za neki problem. I to prvo da pogledamo problem sa šire razine, drugo da se ne osjećamo zarobljeni situacijom, očekivanjima bilo svojim ili tuđim i da nam pruža način da se otkačimo svog problema da ga, sagledamo sa neke udaljenosti gdje ga nećemo doživljavati (pre)osobno. Ukratko pomaže nam da vremenom, podignemo svoju razinu svijesti i da se izdignemo iznad problema.
 Baš kao što i matematika govori o raznim skupovima i da se problem rješava nekim novim skupom, koji je širi od prethodnog.

Tako ćemo lakše uvidjeti da nije sve tako crno, da sve to (ipak) ima nekog smisla i da lakše možemo doći do rješenja. Jedino što trebamo je barem promijeniti kut gledanja ako već ne možemo ovog trenutka podignuiti razinu. Mislim da je to ohrabrujuće, zar ne?

I da ako naletite na neki komentar kako je astrologija znanstveno neutemeljena ili da je to praznovjerje ili neki sličan komentar - paa to je kao da netko živi u skupu realnih brojeva N i pokušava shvatiti i izračunati √-1.

Uživajte u nedjeljnom danu i do sutra lijep pozdrav.



Primjedbe

Objavi komentar