Astrologija i intuicija II

Zanimljivo je da što dulje pišem blog o astrologiji to više imam toga za reći, pa sve češće ispadaju postovi u nastavcima. To je kao slučaj dvije susjede koje pola dana pričaju na ogradi svog dvorišta i nikako da se rastanu, jer je još uvijek ostalo nešto važno za reći. :-)

Tako je i meni ostalo još nešto važno za reći, jer je i to je bio glavni razlog pisanja posta na temu intuicije i astrologije.
Naime, intuicija u astrologiji nije samo naš unutarnji glas u tumačenju bilo svog ili tuđeg horoskopa. Intuicija je za mene i kompas u stjecanju znanja, odnosno u filtriranju svega onoga što mi dolazi iz različitih izvora. Uz pomoć interneta dostupno nam je danas bezbroj izvora znanja, informacija i to ne samo kroz knjige, nego postoje brojni ljudi koji pišu o svojim iskustvima i dijele svoja znanja i doživljaje vezano uz astrologiju, a to naravno uključuje i mene u ovom trenutku. Pored tolike siline informacija doista je teško sve to uopće pregledati ili pročitati, a kamo li sve to upiti i učiniti dijelom vlastitog znanja. Stoga je dosta važno ograničiti ili filtrirati sve što dolazi do nas.
U tome nam pomaže intuicija i mogu reći da taj sistem jako dobro funkcionira. Sve sto pročitam ili saznam pustim da prođe kroz mene, da tako kažem slikovito, odnosno da osjetim kako mi je nešto 'leglo' i po tome se ravnam. Ako je osjećaj dobar, često puta to osjetim u stilu : "Pa da kako se nisam sjetio" ili "Gle kako je to jednostavno , moram to isprobat".
Za razliku od toga, kad naletim na nešto što mi se ne uklapa, dosta sam ravnodušan, ne potiče me, niti ne izaziva neki osjećaj. Mislim da je to vrlo važno u bavljenju bilo kojom djelatnošću, naročito ako težimo da se neprekidno razvijamo i usavršavamo.
Međutim, astrologija nam pruža uz pomoć intuicije još jednu važnu, ako ne i važniju stvar od samog filtriranja i navođenja, koje znanje i informacije su nam vrijedne, a koje nisu. To je mogućnost da sami inuticijom i iskustvom dolazimo do nekih vlastitih odgovora i novih spoznaja. Vjerujem da je to najupečatljivije na vlastitom primjeru i na spoznajama koje se tiču nas samih. To nam otvara nove prilike i mogućnosti, da kroz samospoznaju, radu na sebi i podizanjem svijesti ujedno učimo i usavršavamo se na polju astrologije. Što više upoznajemo sebe, to više poznajemo i druge, jer se u njima prepoznajemo. Isto tako što više pomažemo drugima, pomažemo i sebi, jer dajući odgovore i savjetujući druge, ujedno savjetujemo i sebe, jer prepoznajemo stvari koje su i nama problem ili ih ne radimo kako treba. Savjetujući druge gledamo taj svoj problem iz nekog drugog kuta i dolazimo do svog rješenja. U svemu tome intuicija ima svoje prste, jer nas navodi do ljudi, čiji problemi u sebi nose ključ i odgovore za nas, baš kao što mi nosimo ključeve tuđih problema.
Mislim da takav život nudi neprocjenjiva iskustva i obogaćuje nas i druge. Stoga je intuicija, glas naše duše, nešto što ne bi smjeli zanemarivati ili još gore poricati, već naprotiv sve više upoznavati taj dio sebe i dopustiti si da nas vodi kroz nepoznato i otkriva ljepote i bogatstva, kojims se nismo nadali niti mislili da bi nam mogla ući u život.



Primjedbe