Astrologija i intuicija

Današnja tema je jedna od onih tema koje se tiču očitih stvari, a koje su zbog svoje 'blizine' neprimjetne, pa se niti ne sjetimo pomisliti da bi te stvari bile važne, nego ih smatramo normalne, zdravo za gotovo. Tako je i sa intuicijom, koju često puta zanemarujemo, a inače je vrlo važan faktor upravo u astrologiji. Kada sam se sjetio te teme, sam se pitao, zašto nisam već ranije pisao o tome.

Inspiracija mi je za današnju temu stigla nenadano, dok sam razmišljao o tome kako sam istražujući i čitajući o praznom hodu Mjeseca pročitao razne, nekad i skroz suprotne stvari i kako mi je u jednom trenutku bilo teško uopće bilo što pojmiti i stvoriti neku jasnu sliku.
I tada sam shvatio da je ključ za stvaranje predodžbe i upijanja znanja, moj unutarnji osjećaj, a ne samo brdo činjenica ili tuđih mišljenja i informacija, za koje niti ne znam jesu li točne. Tako se dogodio klik u meni i rodila se današnja tema.

Intuicija je onaj glas u nama koji nam govori stvari, koje su našem umu uglavnom nespoznatljive i često puta na udaru našeg racionalnog dijela, a kojeg svi mi prečesto koristimo i neutemeljeno bez pogovora mu uvijek dajemo prednost. Ono što je tom racionalnom umu nemoguće spoznati, a nekad niti zamisliti, to je intuiciji sasvim normalno. Intuicija ne pita zašto, ona samo daje smjernice, jer vidi ono što racionalni um ne vidi i ne shvaća. Što je naš odnos prema intuiciji čišći, sa manje ometanja to lakše prihvaćamo i provodimo ono što primamo intuicijom. Zapravo, drugim riječima što više smo svjesni da smo također i intuitivna bića, da je to glas naše duše, to bolje čujemo taj glas. Često puta nam slušanje unutranjeg glasa donosi nevolje sa drugim ljudima (obično sa najbližima), koji nisu osvijestili taj svoj untarnji dio sebe. Nekad se može dogoditi da zbog toga budemo u sukobu sa cijelim društvom, kojemu su takve stvari u potpunosti izvan svih okvira shvaćanja i normi.
Primjer je i sama astrologija, koja je često u društvu na udaru kao praznovjerje, prevara ili nešto što se želi prikazati znanošću, a kao nije. Takve osobe nemaju znanje ni svijest o stvarima, koje su izvan okvira materijalističkog pogleda na svijet i jednostavno ih treba 'preskočiti', ukoliko pružaju otpor na naše pokušaje da im približimo stvari poput astrologije ili neka druga duhovna znanja.

To me ujedno podsjeća kako sam se znao zamisliti o tome kad bi čuo da Svemir ima svoje tajne i znanja koja nisu svima dostupna. Mislio sam si Bože, što je to što ne mogu svi znati i zašto ne mogu to svi znati. Jedno od objašnjenja je zbog zloupotrebe. Međutim, vremenom sam shvatio da postoji savršen i automatski sustav zaštite, a to je da se tajne Svemira otkrivaju same od sebe kako podižemo razinu svijesti. To bi pojednostavljeno značilo da netko tko ima pristup višim razinama znanja, kada bi to htio prezentirati neupućenima naišao bi na nerazumijevanje i otpor, a možda bi zaradio i koju optužbu da je lažljivac i manipulator, tako da bi to znanje u startu bilo 'sačuvano'.

No, skrenuo sam malo sa teme. Astrologija uključuje jednako i intuiciju i racionalni dio. Da bi mogli se baviti astrologijom ili makar tumačiti svoj horoskop moramo naučiti i zapamtiti neke odnose i temeljne postavke, ali ne da bismo ponavljali to kao papige, nego da nam te informacije posluže kao okidači za naš intuitivni dio, koji će nam otkriti nešto novo i neočekivano, a što se u potpunosti uklapa u tumačenje nečijeg horoskopa ili daje neko rješenje u savjetovanju. Nakon što to usvojimo, taj uvid dobiven intuicijom, on postaje dio racionalnog uma. I onda opet stvaramo podlogu za novi krug. To je samo dio funkcioniranja racionalnog i intuitivnog.

Nadalje, sami simboli u astrologiji su za mene snažni energetski ključevi, koji nam prenašaju određene poruke, ja bi to opisao kao pozadinskim zračenjem.  Primjerice gledate u horoskopu Marsa u Ribama i um vam govori da je to slaba pozicija planeta, da se Mars ne snalazi u tom znaku, ali vam samo u tom horoskopu Mars šalje neki pozadinski signal, da je to primjerice dobro za tu osobu jer ga tjera na neku dodatnu motivaciju.
Intuicija nam je u astrologiji možda čak i važnija od racionalnog dijela, iako smatram da astrologija na neki način uravnotežuje naš racionalni i intuitivni dio. Teško je to opisati taj osjećaj riječima jer se naizgled stvari suprotstavljaju, pa mi rečenice ispadaju zbrkano.
U svakom slučaju intuicija je nešto bez čega ne možemo u astrologiji ona nam pomaže da horoskop neke osobe čitamo u okviru njenih životnih situacija, razine shvaćanja i svega drugoga s čime se horoskop te osobe stavlja u život i čini da kroz horoskop osjetimo njen životni put.
Bez intuicije astrologija bi bila suhoparna, a tumačenje horoskopa šablonski, pa bi horoskopi ličili jedan na drugi, a ljudi bez intuicije bili bi kao roboti .
Čak i oni najtvrdokorniji racionalisti, bez obzira čime se bavili, koriste intuiciju, ali toga nisu svjesni ili si ne dopuštaju tu činjenicu pustiti u svijest.
Matematičar, statističari ili računovođa u svom poslu ako ništa drugo mora znati koju će metodu izračuna ili bilo čega drugoga odabrati u svom poslu. Kao što svi iz života znamo nije uvijek moguće sve po pravilima točno koristiti. Primjerice kad znamo da bi neka metoda bila bolja od propisane ili naučene, tada već koristimo intuiciju jer znamo po osjećaju da bi to bolje bilo, iako to nismo iskusili ili dokazali. To je taj osjećaj koji nas vodi.
Intuicija je prisutna u svim područjima života i njeno korištenje ne umanjuje vrijednost astrologije, čak štoviše, astrologija nam pomaže da još više koristimo intuiciju i usavršavamo. Astrologija je konkretno meni osobno pomogla da osvijestim svoj intuitivni dio i mogu reći da mi se vremenom taj dio mene ojačao i da mi je sve lakše osjetiti taj intuitivni dio i poslušati taj glas. Tako da mogu sa sigurnošću reći da je astrologija velika pomoć i u otkrivanju i razvijanju intuicije. Mislim da bi astrologiju mogli raditi i bez racionalnog dijela (što tehnički nije moguće, ali kao ilustracija), jer bi nam intuicija sve mogla reći o nekoj osobi i njenom životnom putu. Dok obrnuto, bez intuitivnog dijela, astrologija karikirano govoreći ne bi bila ništa drukčija od računovodstva, gdje bi ljude striktno svrstavali po šabloni prema znakovima i rasporedu planeta.
Srećom to također nije moguće.
Astrologiji predbacuju da ne može nikako biti znanost, jer koristi intuiciju i sve što se govori ne može se znanstveno ili materijalistički dokazati. Mislim da je upravo zbog toga astrologija cjelovita i da obogaćuje jednako onoga koji se njome aktivno bavi, kao i onoga koji samo sluša o svom horoskopu ili proučava svoj natalni horoskop kako bi saznao nešto o sebi.
Isto tako smatram da bi ljudi živjeli sretnije i ispunjenije, kada bi se u društvu promjenilo (zastarijelo) uvjerenje da je racionalni um zakon i da jedino što se može dokazati na razini pet osjetila, je vjerodostojno. U tom slučaju ne bi dolazili u toliko česte bezizlazne situacije, frustracije i druga emotivna teška stanja, jer bi svijesti i pogled bili prošireni i mogli bi lakše sagledavati životne situacije i pronalaziti rješenja za svoje probleme.





Primjedbe