Mojih prvih 100 (postova)

Brojač postova na mom blogu upravo je odbrojao 100. post, pa mi je ovo prilika da napravim mali sažetak i najavim što namjeravam objavljivati u slijedećih 100 postova.
Iako izgleda puno, to je malo s obzirom na širinu tema i znanja koje astrologija nudi. S druge strane za mene je to osobno veliki rezultat, jer osim inspiracije, u ovom slučaju važna je i ustrajnost i odlučnost, jer nije uvijek lako pisati, kada svakodnevno sa strane dolaze ometanja u obliku razno raznih obaveza ili umora u vrijeme kada bih mogao pisati.

Do sada smo temeljito upoznali gotovo sve planete (još ostaje Neptun i Pluton ) počeli smo upoznavati osnovne karakteristike pojedinih znakova i upoznali mitološke priče za polovinu zodijaka, a to mi je najdraži dio bloga, jer mi je to ujedno i istraživanje mitova, koje i inače volim.
Objasnili smo, nadalje neke osnove astrologije, elemente, kao i odnose u prirodnom horoskopu i započeli rubriku Za one koji žele znati više. I sve to stalo je u 100 postova.
Ono što želim ostvariti u slijedećih 100 postova, je završiti ciklus o osobinama znaka i njihovoj mitološkoj pozadini. Od novih stvari je započeti temu o kućama horoskopa o čemu još do sada nije bilo riječi osim u postu vezano uz temu ascendenta.
Ono što me motivira osim zanimljivih tema, jeste vi čitatelji bloga. Svaki put kada dobijem povratnu informaciju o tome da čitate i da vam je to zanimljivo i od koristi ja dobijem dodatni impuls i poticaj. Istina je da ja kao autor tekstova učim i dobivam nova iskustva, ali puni smisao i svrha je ispunjen tek onda kada tekst naiđe na puno zanimanje svoje publike.
Inače, dok su mi dolazile nove ideje za buduće postove, shvatio sam koliko astrologija može biti od pomoći, a da je ne shvaćamo pri tome fatalistički ili da nam postane kao neki lažni oslonac u životu. Naime uvijek sam imao otpor prema shvaćanju astrologije kao sredstvo zastrašivanja i nagovještavanja loših događaja, pa zato nisam niti volio neke prognoze davati niti ih slušati. Pogotovo slušati, jer bi to obično bilo u stilu pazite se ovoga ili onoga ili u najgorem slučaju dizanje panike.
U međuvremenu sam shvatio astrološke najave budućih datuma i događaja više kao vremensku prognozu za pomorce. Naš život je kao jedrenjak, često puta ovisan o vanjskim okolnostima (iako ih mi svojim unutarnjim stavom privlačimo ), pa ako nam astrološka prognoza kaže da je na primjer sutra prazan hod Mjeseca, meni to ništa ne znači, ako ne započinjem ništa važno. Slikovito rečeno ako je jedrenjak taj dan u luci.
Tada neću niti pogledati prognozu. Međutim, ako baš namjeravam pokrenuti neki posao, započeti pisati neki novi blog ili bilo što mi jako znači, tada bi bilo mudro "baciti oko" na astro prognozu i vidjeti stanje planeta. Baš kao i u slučaju kada jedrenjak izlazi na otvoreno more, dobro je znati kakvi nas vjetrovi očekuju, hoće li nam puhati s leđa i dati poticaj ili ce nas usporavati na našem kursu.
Tako da ću povremeno ubacivati neke prognoze odnosno najavr, koje nam mogu pomoći da bolje iskoristimo situaciju u svoji korist kako bi dobili vjetar u leđa.
Astrologija baš kao i sve druge stvari u životu od mobitela, auta, TV-a pa na dalje, trebaju služiti nama, a ne da mi robujemo njima. U slučaju astrologije, robovanje astrologiji bi bila situacija kada gledamo svaki dan stanje planeta i bojimo sa izaći u grad bez provjere ili kada svoje probleme objašnjavamo stanjem planeta i na njih prebacujemo odgovornost za svoje probleme i životnu situaciju.
Astrologija se često koristi upravo za prebacivanje odgovornosti za vlastito ponašanje, u stilu to je sudbina ili takav mi horoskop. Zato ću u budućim postovima posvetiti pažnju što napraviti kada dijagnosticiramo neko stanje ili ponašanje.
Također ću malo urediti blog i povezati pojedine postove linkovima koji će se nalaziti na kraju teksta.
Vjerujem da ćemo u slijedećih 100 postova zajednički uživati ,vi dragi čitatelji u novim tekstovina i temama, a ja u pisanju i istraživanju.





Primjedbe